Часті питання

Як вибрати тур?

Детальніше за посиланням.

Як забронювати тур?

Детальніше за посиланням.

Можна сплатити тур в доларах чи євро?

Ми приймаємо платежі лише у національній валюті – гривні.

Ви можете сплатити тур доларовою чи євровою банківською карткою. У цьому випадку, вартість туру буде автоматично конвертована в валюту вашої картки за курсом валют встановленим вашим банком.

Чи можна забронювати тур для іншої особи?

Так, можна. В якості покупця ви можете вказати свої дані, а у формі для введення паспортів вказати дані осіб, для яких ви купляєте тур.

Чи можу я забронювати тур, якщо ще немає закордонного паспорту?

Це залежить від напрямку. В Єгипет, Туреччину, Кіпр, Італію, Іспанію, Болгарію можна забронювати тур, знаючи лише транслітерацію вашого імені.
У Туреччину є можливість подорожувати без зак. паспорту використовуючи id-карку.

Як і коли я отримаю документи?

Після оплати туру і його підтвердження туроператором ми висилаємо документи на електронну пошту, що була вказана при оформленні замовлення.

В деяких випадках туроператори виписують квитки на літак за 2 дні до вильоту. Квитки ми висилаємо як тільки вони виписані.

Які документи я отримаю?

Перед початком туру ви отримаєте:

  • Ваучер на готель;
  • Квитки на літак;
  • Ваучер медичного страхування;
  • Ваучер на трансфер (якщо він включений до туру);
  • Ваучери на екскурсії (якщо вони включені до туру);
  • Пам’ятку туриста;

Як довго туроператор підтверджує тур?

Детальніше про час підтвердження туру за посиланням.

Чи можливо змінити готель після підтверждення туру?

Зазвичай, з доплатою, є можливо змінити готель на дорожчий, якщо він є у наявності у туроператора.

З проводу цього питання краще проконсультуватись з одним із наших менеджерів.

Як оплатити тур?

Оплатити тур можна карткою Visa/Mastercard, детальніше за посиланням.

Зустрічайте додаток Гарячі тури

Тепер у вашому телефоні